Kære Kunde,
Den 25. maj 2018 trådte EU’s nye forordning om persondatabeskyttelse i kraft. Formålet med forordningen er at give dig bedre kontrol over dine personoplysninger og samtidig sikre, at virksomheder og organisationer beskytter dine persondata bedst muligt.
De nye regler
Selvom der i mange år været danske regler om persondatabeskyttelse stiller EU’s persondataforordning nye og større krav til os som virksomhed om, hvordan data opbevares og behandles. To af de væsentligste ændringer er:
  • Som kunde får du ret til at få indsigt i hvilke data vi har om dig – og til at få dem slettet.
  • Der stilles større krav til os om at beskytte dine persondata både organisatorisk og teknisk.
Aakirkeby-Hallerne S/I beskytter dine personlige oplysninger
Når du bestiller diner transportable, service og fester/arrangementer, giver du os adgang til en række personoplysninger, som vi bruger til fx fakturering, levering af mad og service og planlægning af fester/arrangementer.
Vi indsamler og opbevarer kun personoplysninger om dig, når det er relevant og nødvendigt. Derudover stiller vi store krav til vores IT-systemer og databehandler, for til enhver tid at beskytte de indsamlede persondata bedst muligt.
Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om, hvordan vi håndterer dine persondata, kan du klikke ind på Aakirkeby-Hallernes Persondatapolitik. Du er også velkommen til at kontakte os pr. mail eller telefon.


Med venlig hilsen
Aakirkeby-Hallerne S/I